przejdź do e-Rejestracji

e-Rejestracja daje możliwość umówienia się na wizytę do lekarza drogą elektroniczną, bez konieczności wychodzenia z domu. Rejestracja on-line jest dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, dzięki czemu pacjent może dokonać rejestracji na wizytę w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, mając dostęp do Internetu.

Aby dokonać rezerwacji lub odwołania wizyty konieczne jest posiadanie konta i wcześniejsza autoryzacja. Pacjent po zalogowaniu się na konto w e-Rejestracji ma możliwość m.in. wyszukiwania wolnych terminów, przeglądania listy własnych rezerwacji.

Jeżeli rejestrują się Państwo po raz pierwszy prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją lub pobrać pełną jej wersję klikając w link:
https://mmedica.asseco.pl/assets/Dokumentacja/mM-Modul-eRejestracja-instrukcja-uzytkownika.pdf.

 

JAK KORZYSTAĆ Z eREJESTRACJI?

Tworzenie konta

Naciśnij przycisk „Utwórz konto” w głównym menu.

Wybierz metodę zarejestrowania konta:

  • Tradycyjna – należy wypełnić formularz danych osobowych
  • Konto ePUAP – system pobierze dane osobowe z profilu zaufanego
  • Podpis cyfrowy – system pobierze dane osobowe z podpisu kwalifikowanego
  • Asseco SimplySign – system połączy istniejące konto z eRejestracją

Naciśnij „Utwórz konto”.

Aktywuj konto klikając w link wysłany na podany adres e-mail.

 

Logowanie do systemu

Naciśnij przycisk „Zaloguj się”  w głównym menu.

Wybierz metodę logowania:

  • Tradycyjne – za pomocą loginu i hasła
  • Przez ePUAP – za pomocą Profilu Zaufanego
  • Poprzez podpis cyfrowy – za pomocą podpisu kwalifikowanego
  • Asseco SimplySign – za pomocą generowanego przez aplikację tokena oraz PIN-u do wirtualnej karty z podpisem

Naciśnij „Zaloguj się”

 

Moje konto

Zalogowany użytkownik może kliknąć w rozwijane menu obok loginu. „Moje konto” umożliwia:

  • Zmianę danych.
  • Zmianę hasła.
  • Zarządzanie zgodami.
  • Weryfikację dwuskładnikową.
  • Zmianę metody logowania.
  • Dodawanie i odłączanie subkont dla podopiecznych.

 

Subkonta
W przypadku potrzeby utworzenia konta osobie, której nie nadano jeszcze numeru PESEL lub która nie skończyła 16 roku życia, bądź  posiada już własne konto i nie jest zdolna do samodzielnego zarządzania nim, należy skorzystać z opcji założenia subkonta. Tworzenie nowego subkonta z poziomu konta opiekuna należy rozpocząć od zalogowania na konto nadrzędne.

Naciśnij przycisk „Subkonta”.

Wybierz opcję „Dodaj nowe subkonto”, aby utworzyć nowe konto lub opcję „Dodaj istniejące konto”, jeżeli konto podopiecznego już istnieje.

Wypełnij formularz danymi podopiecznego (jeżeli podopiecznym nie ma numeru PESEL, należy zaznaczyć opcję PESEL opiekuna) i naciśnij „Utwórz konto”. W przypadku dołączania istniejącego konta, należy podać przypisane do niego login i hasło, a następnie „Dodaj subkonto”.

Przełączanie pomiędzy kontami następuje poprzez naciśnięcie na wybranego użytkownika.

 

Rezerwacja wolnego terminu
W celu zarezerwowania terminu należy wybrać z głównego menu przycisk „Wolne terminy”

Wybierz: świadczeniodawcę, specjalność, świadczenie, osobę z personelu, datę wizyty i/lub jej typ. Następnie przyciśnij „Wyszukaj”.

Po wybraniu dogodnego terminu wizyty przyciśnij „Rezerwuj”.

Potwierdź dokonanie rezerwacji za pomocą przycisku „Wyślij”.

 

Panel pacjenta
Znajdujący się w głównym menu przycisk „Panel pacjenta” umożliwia:

  • Przeglądanie, zmianę i odwołanie zarezerwowanych terminów.
  • Zamawianie recept oraz przeglądanie recept zamówionych i wystawionych.
  • Wyszukanie wykonanych oraz zaplanowanych szczepień.
  • Przeglądanie wystawionych skierowań.
  • Przeglądanie zaleceń lekarskich z zakończonych wizyt.
  • Wyszukiwanie, wyświetlanie i pobieranie dokumentów medycznych udostępnionych przez placówkę.
  • Wysyłanie, wycofywanie i przeglądanie wniosków do świadczeniodawcy o uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych, sprostowanie przetwarzanych danych osobowych oraz udostępnianie dokumentacji medycznej.

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Adres administratora znajduje się w stopce u dołu strony.

Oznacza to, że użytkownik przy wprowadzaniu danych popełnił błąd. Należy poprawić wszystkie pola oznaczone czerwonym obramowaniem.

Należy w takiej sytuacji skontaktować się z administratorem systemu w celu dodania miejscowości.

Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona w przeciągu 1 godziny, należy skontaktować się z administratorem.

Oznacza to, że przekroczona została liczba niepoprawnych (z błędnymi danymi) logowań, w związku z czym konto zostało zablokowane. W celu odblokowania konta należy skontaktować się z administratorem.

Użytkownik nie istnieje w systemie. Jeśli użytkownik jest pewny, że posiada konto o podanej przez siebie nazwie, należy skontaktować się z administratorem.

Ze względów bezpieczeństwa logowanie z adresu IP użytkownika zostało zablokowane. Należy skontaktować się z administratorem.

Oznacza to, że termin jest już zajęty. Należy wybrać inny termin.

Oznacza to, że konto nie spełnia określonych warunków, aby mogło istnieć samodzielnie. Odblokowanie konta może nastąpić na dwa sposoby. Po pierwsze podpinając istniejące konto jako subkonto do innego konta lub ponowne zalogowanie się na konto po skończeniu 16 roku życia.

W przypadku jakichkolwiek problemów z zabezpieczeniem reCAPTCHA należy odświeżyć stronę

 

Tekst opracowany na podstawie:
https://mmedica.asseco.pl/assets/Dokumentacja/mM-Modul-eRejestracja-instrukcja-uzytkownika.pdf.

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Cookies.