O NAS

ZARZĄD

Prezes:
lek. Krystyna Mierzejewska

Wiceprezes:
lek. Barbara Kuraś

NASZA PRZYCHODNIA

NZOZ MPL Nr 5 Spółka z o.o. w Tarnowie
ul. Długa 18
33-100 Tarnów
NIP: 873 28 29 357
REGON: 851792976
Numer KRS: 0000190338
Kod Świadczeniodawcy: 065/200032

CERTYFIKAT

Nasza Przychodnia posiada certyfikat ISO 9001:2015

Realizujemy usługi w oparciu o umowę z NFZ w zakresie:

  • Podstawowej Opieki Zdrowotnej 
  • Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej:
    • Poradnia Okulistyczna
    • Poradnia Otolaryngologiczna
    • Poradnia Neurologiczna
    • Poradnia Geriatryczna
    • Poradnia Diabetologiczna
  • Transportu sanitarnego

Realizujemy również usługi komercyjne w Filii Nr 1.

certyfikat ISO 9001:2015
certyfikat PL011960/P

MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA

„Zdrowie i dobro pacjentów naszym celem nadrzędnym.”

Naszą misją jest:

  • Zapewnienie naszym Pacjentom opieki zdrowotnej na najwyższym poziomie w atmosferze szacunku, życzliwości oraz poczucia bezpieczeństwa w oparciu o najbardziej aktualną wiedzę medyczną. 
  • Traktujemy naszą pracę jako sposób, by zrobić coś dobrego na rzecz drugiego, zwłaszcza chorego człowieka. Chcemy pomagać w zachowaniu zdrowia na najwyższym możliwym poziomie oraz ułatwiać optymalne przejście przez stan choroby udzielając fachowej pomocy w dążeniu do uzyskania ulgi w cierpieniu, czy po prostu oferując obecność drugiego życzliwego człowieka. 
  • Zdrowie i życie ludzkie jest największą wartością, dlatego wg najlepszej wiedzy chcemy dołożyć wszelkich starań by nasza opieka nad pacjentami dawała im poczucie bezpieczeństwa

Naszą misję realizujemy poprzez:

Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych naszych pacjentów przez świadczenie najwyższej jakości kompleksowych usług zdrowotnych poprzez:

  • stałe identyfikowanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i ich zaspokajanie,
  • zatrudnianie personelu cechującego się wysokimi kwalifikacjami,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu,
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz stymulowanie pracowników do szkoleń zewnętrznych,
  • wykorzystywanie sprzętu i technologii medycznych cechujących się najwyższą jakością
  • wyposażenie jednostki w wysokiej jakości sprzęt medyczny,
  • tworzenie przyjaznej atmosfery w zakładzie i sprzyjanie życiu rodzinnemu pracowników,
  • sprawną i profesjonalną obsługę pacjentów,
  • stałe rozszerzanie dotychczasowego zakresu usług,
  • badanie satysfakcji pracowników i pacjentów.

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Cookies.