O NAS
ZARZĄD
Prezes:
lek. Krystyna Mierzejewska
Wiceprezes:
lek. Barbara Kuraś
NASZA PRZYCHODNIA
NZOZ MPL Nr 5 Spółka z o.o. w Tarnowie
ul. Długa 18
33-100 Tarnów
NIP: 873 28 29 357
REGON: 851792976
Numer KRS: 0000190338
Kod Świadczeniodawcy: 065/200032
CERTYFIKAT
Nasza Przychodnia posiada certyfikat ISO 9001:2015
Realizujemy usługi w oparciu o umowę z NFZ w zakresie:
- Podstawowej Opieki Zdrowotnej
- Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej:
- Poradnia Okulistyczna
- Poradnia Otolaryngologiczna
- Poradnia Neurologiczna
- Poradnia Geriatryczna
- Poradnia Diabetologiczna
- Transportu sanitarnego
Realizujemy również usługi komercyjne w Filii Nr 1.
MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA
„Zdrowie i dobro pacjentów naszym celem nadrzędnym.”
Naszą misją jest:
- Zapewnienie naszym Pacjentom opieki zdrowotnej na najwyższym poziomie w atmosferze szacunku, życzliwości oraz poczucia bezpieczeństwa w oparciu o najbardziej aktualną wiedzę medyczną.
- Traktujemy naszą pracę jako sposób, by zrobić coś dobrego na rzecz drugiego, zwłaszcza chorego człowieka. Chcemy pomagać w zachowaniu zdrowia na najwyższym możliwym poziomie oraz ułatwiać optymalne przejście przez stan choroby udzielając fachowej pomocy w dążeniu do uzyskania ulgi w cierpieniu, czy po prostu oferując obecność drugiego życzliwego człowieka.
- Zdrowie i życie ludzkie jest największą wartością, dlatego wg najlepszej wiedzy chcemy dołożyć wszelkich starań by nasza opieka nad pacjentami dawała im poczucie bezpieczeństwa
Naszą misję realizujemy poprzez:
Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych naszych pacjentów przez świadczenie najwyższej jakości kompleksowych usług zdrowotnych poprzez:
- stałe identyfikowanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i ich zaspokajanie,
- zatrudnianie personelu cechującego się wysokimi kwalifikacjami,
- stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz stymulowanie pracowników do szkoleń zewnętrznych,
- wykorzystywanie sprzętu i technologii medycznych cechujących się najwyższą jakością
- wyposażenie jednostki w wysokiej jakości sprzęt medyczny,
- tworzenie przyjaznej atmosfery w zakładzie i sprzyjanie życiu rodzinnemu pracowników,
- sprawną i profesjonalną obsługę pacjentów,
- stałe rozszerzanie dotychczasowego zakresu usług,
- badanie satysfakcji pracowników i pacjentów.