Zarząd
Prezes: lek. med. Krystyna Mierzejewska
Wiceprezes: lek. med. Barbara Kuraś
NIP: 873 28 29 357
REGON: 851792976
Numer KRS: 0000190338
Kod Świadczeniodawcy: 065/200032
Certyfikaty
Nasza Przychodnia posiada certyfikat ISO 9001:2008, zakres certyfikacji:
REALIZACJA USŁUGI W ZAKRESIE:
- PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ Z NOCNĄ I ŚWIĄTECZNĄ OPIEKĄ ZDROWOTNĄ
- AMBULATORYJNEJ OPIOEKI SPECJALISTYCZNEJ
- TRANSPORT SANITARNY
- ŚWIADCZENIA PIELĘGNACYJNE I OPIEKUŃCZE W ZAKRESIE PIELĘGNIARSKIEJ OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ DOMOWEJ
MISJA: „Zdrowie i dobro pacjentów naszym celem nadrzędnym”
Naszą misją jest:
Zapewnienie naszym Pacjentom opieki zdrowotnej na najwyższym poziomie w atmosferze szacunku, życzliwości oraz poczucia bezpieczeństwa w oparciu o najbardziej aktualną wiedzę medyczną.
Traktujemy naszą pracę jako sposób, by zrobić coś dobrego na rzecz drugiego, zwłaszcza chorego człowieka. Chcemy pomagać w zachowaniu zdrowia na najwyższym możliwym poziomie oraz ułatwiać optymalne przejście przez stan choroby udzielając fachowej pomocy w dążeniu do uzyskania ulgi w cierpieniu, czy po prostu oferując obecność drugiego życzliwego człowieka.
Zdrowie i życie ludzkie jest największą wartością, dlatego wg najlepszej wiedzy chcemy dołożyć wszelkich starań by nasza opieka nad pacjentami dawała im poczucie bezpieczeństwa
Naszą misję realizujemy poprzez:
Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych naszych pacjentów przez świadczenie najwyższej jakości kompleksowych usług zdrowotnych poprzez:
· stałe identyfikowanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i ich zaspokajanie
· zatrudnianie personelu cechującego się wysokimi kwalifikacjami
· stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu
· prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz stymulowanie pracowników do szkoleń zewnętrznych
· wykorzystywanie sprzętu i technologii medycznych cechujących się najwyższą jakością
· wyposażenie jednostki w wysokiej jakości sprzęt medyczny
· tworzenie przyjaznej atmosfery w zakładzie i sprzyjanie życiu rodzinnemu pracowników
· sprawną i profesjonalną obsługę pacjentów
· stałe rozszerzanie dotychczasowego zakresu usług
· badanie satysfakcji pracowników i pacjentów